Amazon je predstavil novo orodje Lens Live, ki z uporabo umetne inteligence spreminja način nakupovanja in ponuja povsem novo izkušnjo uporabnikom. Orodje deluje prek kamere pametnega telefona in je zasnovano za takojšnje prepoznavanje izdelkov v vsakdanjem okolju. Uporabniki lahko hitro pridobijo informacije ali opravijo nakup, kjer koli že so, kar je povzročilo povečano zanimanje za inovacijo po vsem svetu.

Kako Lens Live preoblikuje nakupovalne navade

Lens Live je namenjen uporabnikom, ki želijo preprosto in hitro pridobiti informacije o izdelkih, ki jih opazijo kjer koli. Če nekdo v trgovini z živili naleti na nov izdelek, lahko telefon usmeri v izdelek, Lens Live pa ponudi podatke, kot so sestavine, prehranske vrednosti in cena na Amazonu. Podoben primer se zgodi doma ali na obisku, ko uporabnik opazi zanimiv gospodinjski aparat pri prijatelju. S hitrim skeniranjem lahko takoj izve več in izdelek po potrebi doda na seznam za nakup ali ga naroči.

Orodje je uporabno tudi v elektroniki. V trgovini z napravami lahko kupec primerja ponudbo na Amazonu z lokalno ceno, kar omogoča bolj informirano odločitev. Lens Live omogoča, da uporabnik primerja lastnosti različnih izdelkov v realnem času in tako optimizira svojo nakupovalno izkušnjo.

Amazon je po lastnih podatkih zabeležil hitro rast uporabe Lens Live, saj je število aktivnih uporabnikov v zadnjem letu naraslo za 40 odstotkov. Funkcija je na voljo prek aplikacije brez dodatnega nameščanja in je v zadnjih mesecih po poročanju tehnoloških portalov prejela pozitivne ocene.

Prednosti in izzivi novega pristopa k nakupovanju

Uporaba Lens Live prinaša pomembne prednosti, kot so hitrost, priročnost in primerjava cen v živo. Uporabniki dobijo vpogled v ocene in mnenja drugih kupcev, kar je pogosto ključno pri izbiri med podobnimi izdelki. Funkcija predlaga tudi sorodne izdelke, ki bi lahko bili zanimivi uporabniku na podlagi preteklih iskanj ali popularnosti.

Kljub številnim prednostim se pojavljajo tudi izzivi. Eden izmed pomembnih pomislekov je varovanje zasebnosti, saj aplikacija zbira podatke o uporabnikovih navadah in lokaciji. Včasih sistem ne prepozna izdelka pravilno, zlasti če gre za lokalne ali manj znane blagovne znamke. To lahko vodi do napačnih zadetkov ali ponuja omejene informacije.

Lens Live ima lahko vpliv tudi na lokalne trgovine, saj uporabniki pogosto primerjajo ponudbo in se odločajo za nakup na Amazonu. To lahko dodatno pritiska na manjše prodajalce, ki težje konkurirajo z velikimi spletnimi platformami. Po oceni neodvisnega portala RetailDive 60 odstotkov uporabnikov v ZDA vsaj enkrat mesečno uporabi tovrstne funkcije za primerjavo ponudbe na spletu in v fizičnih trgovinah.

Leave A Reply

Exit mobile version