Amazon AI za prodajo v spletnih trgovinah

Amazon širi AI za produkte v Evropo

Splošno o umetni inteligenci

Amazon zdaj svojo tehnologijo generativne umetne inteligence, namenjeno izboljšanju spletnih prodajnih seznamov, razširja tudi med prodajalce v Franciji, Nemčiji, Italiji, Španiji in Veliki Britaniji. Prodajalci bodo odslej lahko dostopali do orodij, ki avtomatsko ustvarjajo opise izdelkov, naslove in povezane podrobnosti.

Dodatno je možno obstoječe sezname izdelkov “obogatiti” z avtomatskim dodajanjem manjkajočih informacij. Ta funkcija je na voljo devet mesecev po tem, ko je Amazon prvič naznanil načrte za vpeljavo tehnologije generativne umetne inteligence med svoje prodajalce. Podjetje doslej ni podrobno razkrilo, v katerih trgih bo tehnologija na voljo, večinoma je bila omejena na ZDA. Vendar pa je podjetje tiho lansiralo orodja že prejšnji mesec v Veliki Britaniji, kot kaže objava na forumu Amazona.

V blogu, objavljenem v četrtek, je podjetje sporočilo, da je funkcijo v Veliki Britaniji in nekaterih trgih EU uvedlo “pred nekaj tedni” in da jo zdaj uporablja več kot 30.000 njihovih prodajalcev. Amazon ta nova orodja predstavlja kot način, kako prodajalcem omogočiti hitrejše uvrščanje izdelkov na seznam. Prodajalci lahko obiščejo svojo stran za uvrščanje izdelkov, kjer vpišejo ključne besede, ki opisujejo njihov izdelek, in samo kliknejo na gumb za ustvarjanje osnove novega seznama. Prodajalec lahko seznam ustvari tudi z nalaganjem fotografije preko zavihka za sliko izdelka.

Amazon bo nato “čarobno” ustvaril naslov izdelka, alineje in opis, ki jih lahko prodajalec po želji še uredi. Vendar, ker imajo veliki jezikovni modeli (LLM) nagnjenost k ustvarjanju napačnih informacij, bi bilo neprevidno objaviti seznam brez preverjanja – Amazon to priznava in priporoča, da prodajalec vsebino “temeljito” pregleda, da zagotovi njeno pravilnost.

“Naša orodja z generativno umetno inteligenco se nenehno učijo in razvijajo,” je podjetje zapisalo na svojem forumu v Veliki Britaniji pred dvema tednoma. “Aktivno razvijamo močne nove zmogljivosti, da bi bili ustvarjeni seznami učinkovitejši in da bi vam olajšali uvrščanje izdelkov.”

Prej letos je Amazon lansiral novo orodje, ki prodajalcem omogoča generiranje seznamov izdelkov s pomočjo URL naslova njihove obstoječe spletne strani. Ni jasno, kdaj ali če bo Amazon to funkcionalnost razširil na Evropo ali druge trge izven ZDA.

Ko gre za vprašanje podatkov, Amazon ni neznanec na področju umetne inteligence in strojnega učenja v svojem obsežnem e-trgovskem imperiju, vendar prinašanje kakršne koli oblike umetne inteligence na evropske trge sproža nekaj potencialnih vprašanj v zvezi z regulacijo. Tu so za začetek GDPR na področju varstva podatkov, pa tudi Zakon o digitalnih storitvah (DSA) na strani tveganj povezanih z algoritmi, pri čemer je spletna trgovina Amazon označena kot zelo velika spletna platforma (VLOP) za namene zagotavljanja preglednosti pri uporabi AI.

Za kontekst, Meta je šele prejšnji teden morala začasno ustaviti načrte za usposabljanje svoje AI na javnih objavah evropskih uporabnikov. Amazon se je že prej znašel pod udarom regulatorjev EU zaradi zlorabe podatkov trgovcev, ko je bilo trditi, da je Amazon uporabljal nejavne podatke prodajalcev tretjih oseb v korist svojega konkurenčnega poslovanja kot trgovec. In šele ta mesec so britanski trgovci Amazon tožili za 1,1 milijarde funtov zaradi podobnih obtožb.

Čeprav je najnovejši prodor Amazona v svet generativne AI drugačen, morajo biti njegovi LLM-ji usposobljeni na neki vrsti podatkov – kateri podatki to so, ni natančno jasno. V svojem prvem sporočilu septembra lani je Amazon navedel izjavo svojega podpredsednika za izbor in katalogske sisteme, Roberta Tekiele, ki je omenjal “raznolike vire informacij”.

Z našimi novimi modeli generativne AI lahko sklepamo, izboljšujemo in obogatimo znanje o izdelkih na doslej nepredstavljivi ravni in z dramatičnimi izboljšavami v kakovosti, zmogljivosti in učinkovitosti. Naši modeli se učijo sklepati informacije o izdelkih iz raznolikih virov informacij, latentnega znanja in logičnega sklepanja, ki se ga učijo. Na primer, lahko sklepajo, da je miza okrogla, če specifikacije navajajo premer ali sklepajo o slogu ovratnika srajce iz njene slike.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja