Inovativni pristop Tellija k upravljanju strank
Telli je berlinsko podjetje, ki se osredotoča na reševanje težav povezanih z velikim številom strank v podjetjih. Njihova rešitev temelji na glasovnih agentih, podprtih z umetno inteligenco (AI), kar omogoča zmanjšanje ozkih grl, ki se pogosto pojavijo, ko poskuša preveč strank hkrati opraviti enake storitve, kot je na primer rezervacija terminov. Telli to težavo rešuje z uporabo glasovnih agentov, ki lahko opravljajo osnovne operacije, medtem ko bolj zapletene procese prepustijo človeškim operaterjem.
Podjetje z vizijo izboljšati interakcije med podjetji in strankami, ponuja rešitve, ki zmanjšujejo obremenitev na klicnih centrih ter omogočajo, da se operaterji osredotočijo na bolj pomembne naloge, kjer je človeški dotik nepogrešljiv. S tem želi Telli okrepiti zadovoljstvo strank, ki se lahko hitro in učinkovito povežejo s podjetjem.
Uspešna pridobitev finančnih sredstev
Telli je zdaj pridobil 3,6 milijona ameriških dolarjev v pre-semeni fazi financiranja, s čimer nameravajo nadaljevati s širitvijo svojih tehnoloških rešitev. Vodilni investitor tega kroga je bil sklad, ki verjame v potencial tehnoloških inovacij Tellija in njihov vpliv na trg storitev za stranke. Prejeta sredstva bodo namenjena za nadaljnji razvoj tehnologij, izboljšanje že obstoječih funkcionalnosti ter širitev tržnega dosega.
Ta uspeh nakazuje pozitivno prihodnost podjetja, ki že danes postavlja temelje za prihodnje uspehe z izboljšanimi storitvami v panogi, ki je osredotočena na stranke. S podporo investitorjev podjetje Telli načrtuje širitev svoje ekipe ter krepitev razvojnih zmogljivosti, da bi lahko še naprej nudili inovativne in zmogljive rešitve za vsakodnevne izzive sodobnih podjetij.
Pogled v prihodnost umetne inteligence v poslovnem svetu
Uporaba umetne inteligence ni več le privilegij tehnoloških velikanov, temveč se vse bolj umešča tudi med manjša podjetja, ki iščejo načine za optimizacijo svojih procesov. Telli, kot del te rastoče skupine, si prizadeva s svojimi AI glasovnimi agenti postati sinonim za kakovostne storitve za stranke. Njihove rešitve lahko v prihodnje bistveno spremenijo način komunikacije med podjetji in obstoječimi ter potencialnimi strankami.
S povečanjem uporabe umetne inteligence v vsakdanjih operacijah lahko podjetja pričakujejo zmanjšanje operativnih stroškov in izboljšanje kakovosti storitev. Telli je že danes na dobri poti, da v poslovni svet vnese svežo energijo in postane pionir na področju uporabe AI za izboljšanje storitvenih procesov. S tem se odpira novo poglavje, kjer AI rešuje kompleksne izzive komuniciranja in upravljanja strank.
Aplikacije in vpliv na trg storitev
Implementacija glasovnih agentov omogoča učinkovitejše upravljanje z delovnimi procesi. Vključujoč integracijo z obstoječimi sistemi v podjetjih, ti agenti omogočajo hitro prepoznavanje in obravnavo strankinih potreb. S tem se zmanjšuje čas čakanja in povečuje zmožnost operaterjev, da se osredotočijo na zahtevnejše primere, kjer je človeški dejavnik ključnega pomena.
Tellijevi glasovni agenti so zasnovani tako, da enostavno obvladujejo ponavljajoče se in rutinske naloge, kar posledično vodi k povečanemu zadovoljstvu strank. Tako podjetja niso več omejena z obsegom klicnega centra in lahko fleksibilno prilagajajo število operaterjev glede na dejanske potrebe trenutne situacije. S tem postaja Telli pomemben igralec na trgu, ki ostaja konkurenčen z visokokakovostnimi rešitvami, utemeljenimi na najsodobnejših tehnologijah.
Peter Mesarec je verjetno najbolj poslušan predavatelj Chat GPT in UI v Sloveniji, njegovih predavanj o uporabi Chat GPT v podjetjih se je udeležilo več tisoč udeležencev, svoja znanja pa pogosto objavlja tukaj in na drugih spletnih straneh.