OpenAI in Condé Nast podpisala pogodbo o uporabi vsebin, novinarji so proti

Generativna Umetna Inteligenca

OpenAI je podpisal dogovor s Condé Nastom, založnikom znanih publikacij, kot so The New Yorker, Vogue in Wired, za vključitev njihovih zgodb v platformo za klepetalne robote OpenAI ChatGPT in njihov prototip iskalnika SearchGPT.

Podrobnosti partnerstva niso bile razkrite. V internem sporočilu za zaposlene pa je izvršni direktor Condé Nasta, Roger Lynch, nakazal, da bo “večletno” partnerstvo vključevalo nekakšno plačilo s strani OpenAI; predstavnik Condé Nasta je za TechCrunch povedal, da bo OpenAI imel dovoljenje za usposabljanje z vsebinami Condé Nasta.

OpenAI je zavrnil komentar.

Condé Nast je zadnja medijska organizacija, ki je sklenila dogovor z OpenAI o načinu, kako so njihova dela izpostavljena in uporabljena v izdelkih OpenAI. Med drugimi založniškimi partnerji zagonskega podjetja za umetno inteligenco so Associated Press, Axel Springer, The Atlantic, Financial Times, News Corp in Time.

Ti dogovori sklepajo brez sodelovanja njihovih novinarjev in urednikov, kar nekaterim zaposlenim povzroča preglavice. Če so novinarji v preteklosti lahko vedeli vsaj to, da bodo njihovi članki videni v celoti in da bo poleg članka vedno navedeno njihovo ime kot avtorja_ice, se je v tem primeru to spremenilo, saj UI članke pogoltne, na drugi strani pa niti ne pove, da je vsebina del članka, kaj šele čigavo delo je bilo potrebno za pripravo tega članka.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja