Klarna uporablja AI namesto 700 customer support agentov

Generativna Umetna Inteligenca

Klarna, podjetje s sedežem v New Yorku, je 27. februarja 2024 naznanilo globalno uvedbo svojega AI pomočnika, ki ga poganja OpenAI. Po enem mesecu delovanja po vsem svetu rezultati govorijo sami zase: AI pomočnik je opravil 2,3 milijona pogovorov, kar predstavlja dve tretjini vseh pogovorov s strankami v Klarni. Glede na njegovo učinkovitost, je to enakovredno delu 700 zaposlenih s polnim delovnim časom.

AI pomočnik se glede zadovoljstva strank primerja z ljudmi, prav tako pa je natančnejši pri reševanju zadev, kar je privedlo do 25-odstotnega zmanjšanja ponovnih sporočil. Stranke zdaj svoje zadeve rešijo v manj kot dveh minutah, v primerjavi z 11 minutami prej. Na voljo je v 23 trgih, podpira več kot 35 jezikov in je na voljo 24 ur na dan, vse dni v tednu.

Z uvedbo AI pomočnika, ki je dostopen prek aplikacije Klarna, je podjetje bistveno izboljšalo komunikacijo z manjšinami in jeziki, ki ponavadi predstavljajo problem (slovenščina anyone?). AI pomočnik je zasnovan za izboljšanje izkušnje nakupovanja in plačevanja za 150 milijonov potrošnikov Klarna po vsem svetu, saj obvlada večjezične storitve za stranke, upravljanje povračil in vračil ter spodbuja zdrave finančne navade.

Sebastian Siemiatkowski, soustanovitelj in izvršni direktor Klarna, je izpostavil, da novo odkritje AI v interakciji s strankami pomeni nadrejene izkušnje za stranke, bolj zanimive izzive za zaposlene in boljše donose za vlagatelje. “Zelo smo navdušeni nad to uvedbo, vendar to tudi poudarja globok vpliv, ki ga bo AI imel na družbo.”

Brad Lightcap, operativni direktor OpenAI, je dodal: “Skupaj odklepamo ogromen potencial za AI, da poveča produktivnost in izboljša naše vsakodnevno življenje.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja