Google širi možnosti umetne inteligence v svoji nakupovalni funkciji
Google je ta teden objavil razširitev svoje nakupovalne platforme z novimi funkcijami umetne inteligence, ki uporabnikom omogočajo enostavnejše iskanje modnih oblačil ter kozmetike. Te inovacije uporabnikom nudijo novo izkušnjo, ki združuje vizualno podprto iskanje in dodatna orodja, ki olajšajo izbiro ter preizkus izdelkov.
Novost v Googlovem nakupovalnem zavihek, imenovana “Vision Match”, uporabnikom omogoča iskanje oblačil, ki si jih zamišljajo, s pomočjo lastnih besed. Ta funkcija prinaša svež način interakcije z modno industrijo, saj omogoča, da uporabniki preprosto opišejo svoj želeni stil ali kos oblačila, algoritmi umetne inteligence pa jim nato predlagajo podobne izdelke, ki so na voljo v različnih spletnih trgovinah.
“Vision Match” – Nov način za iskanje mode
Z novo funkcijo “Vision Match” lahko uporabniki opišejo želeni modni videz z nekaj besedami, kar predstavlja pomemben premik v smeri bolj personalizirane nakupovalne izkušnje. Namesto običajnega iskanja preko katalogov ali s ključnimi besedami, ta funkcija omogoča oblikovanje unikatnih opisov, kot npr. “vintage rdeča obleka z volančki”. Umetna inteligenca nato hitro pregleda razpoložljive možnosti in predstavi artikle, ki ustrezajo opisani viziji.
Za uporabnike to pomeni večjo svobodo pri iskanju modnih artiklov, saj se ni več potrebno omejevati na točno določene ključne besede, ki jih uporabljajo prodajalci. Hkrati pa je to tudi priložnost za trgovce, da na podlagi uporabniškega opisa predstavijo najbolj relevantne izdelke iz svoje ponudbe.
Razširjena resničnost pri lepotnih izdelkih
Poleg “Vision Match” je Google razširil tudi svojo funkcijo razširjene resničnosti (AR) na področju lepotnih izdelkov. Tako imenovana orodja za virtualni preizkus omogočajo, da uporabniki pred nakupom kozmetičnih izdelkov preizkusijo, kako bi izdelek izgledal na njih. Ta pristop je še zlasti koristen pri izdelkih, kot so šminke in senčila za oči, kjer je izbira pravega odtenka lahko težavna.
Orodje za virtualni preizkus uporabnikom omogoča, da z uporabo kamere na svoji napravi preslikajo izdelek na svoj obraz. Nova tehnologija omogoča visoko natančnost in realističen prikaz, kar uporabnikom olajša odločitev in jim daje večje zaupanje v njihove internetne nakupe.
Prihodnost nakupovanja z umetno inteligenco
Googlova širitev zmožnosti umetne inteligence v svoji nakupovalni platformi označuje pomemben korak v prihodnosti nakupovanja. Z uvedbo funkcij, kot sta “Vision Match” in orodja za virtualni preizkus, podjetje ne le izboljšuje uporabniško izkušnjo, temveč tudi omogoča boljšo integracijo tehnologij v vsakdanjem življenju.
To omogoča lažje in bolj zavestno potrošnjo, kjer uporabniki z večjo gotovostjo izberejo izdelke, ki jih resnično želijo. Po drugi strani pa to predstavlja nove izzive za trgovce, ki morajo nadgraditi svoje prodajne strategije in ponudbe, da bodo sledili tem tehnološkim trendom.
Z rastjo pričakovanj uporabnikov po personaliziranih in dinamičnih izkušnjah, ostaja jasen cilj Googla: uporabiti napredne tehnologije za olajšanje nakupovanja in za zagotavljanje najbolj relevantnih ter točnih rezultatov iskanja. Tako lahko pričakujemo, da bodo v prihodnosti ti razvojni trendi postali standard, kar bo še dodatno spremenilo način, kako kupujemo in uporabljamo spletne nakupovalne platforme.
Peter Mesarec je verjetno najbolj poslušan predavatelj Chat GPT in UI v Sloveniji, njegovih predavanj o uporabi Chat GPT v podjetjih se je udeležilo več tisoč udeležencev, svoja znanja pa pogosto objavlja tukaj in na drugih spletnih straneh.