Close Menu
    Najnovejše objave

    Najvplivnejši arhitekti umetne inteligence 2024 in njihov vpliv na globalne ter slovenske trende

    December 12, 2025

    Slovenski projekti umetne inteligence spreminjajo spremljanje ogroženih ptic

    December 12, 2025

    Bo prihodnost spletnih brskalnikov plačljiva? Opera in konkurenca z umetno inteligenco postavljajo nova pravila

    December 12, 2025
    • Demos
    • Buy Now
    Vse novice in druge informacije – Umetna inteligenca v Sloveniji
    Subscribe
    Saturday, December 13
    • Domov
    • Splošno o UI
    • Intervjuji s SLO podjetji
    • Generativna UI
    • UI za grafike
    • AI zakonodaja
    • Konference in dogodki o UI
    • Oglaševanje
    • O nas
    Vse novice in druge informacije – Umetna inteligenca v Sloveniji
    Home»Generativna Umetna Inteligenca

    Google z novimi AI funkcijami revolucionira spletno nakupovanje prihodnosti

    Peter MesarecBy Peter MesarecMay 21, 2025 Generativna Umetna Inteligenca No Comments3 Mins Read
    Google z novimi AI funkcijami revolucionira spletno nakupovanje prihodnosti
    Google z novimi AI funkcijami revolucionira spletno nakupovanje prihodnosti
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    Google uvaja napredne AI funkcije za spletne nakupe

    Google je na konferenci Google I/O 2025 napovedal uvedbo več novih funkcij, ki jih poganja umetna inteligenca (UI) in bodo namenjene izboljšanju izkušenj spletnih kupcev. Med novostmi, ki jih bo Google postopoma vključil v svoj iskalnik, izstopajo vizualna plošča v načinu AI Mode, personalizirana obvestila o spremembah cen ter možnost virtualnih preizkusov izdelkov.

    Nova vizualna plošča v AI načinu omogoča kupcem boljši pregled nad izbranimi izdelki. Ko uporabniki v Google iskalniku aktivirajo AI Mode, lahko na posebni plošči vidijo več vizualnih predstavitev izdelkov, kar olajša primerjavo in izbiro. Ta zasnova omogoča, da so informacije zbrane na enem mestu in prilagojene posameznikovim interesom, s čimer se poveča učinkovitost iskanja in nakupovanja.

    Personalizirana obvestila in avtomatiziran nakupni proces

    Poleg izboljšav v prikazu izdelkov Google uvaja tudi sistem personaliziranih obvestil o spremembah cen, ki kupcem omogoča spremljanje želenih izdelkov. Kupci bodo prejemali obvestila, ko se cena izdelka spremeni, kar jim bo pomagalo izkoristiti najboljše ponudbe. Ti sistemi spremljanja cen bodo povezani z avtomatiziranim nakupnim postopkom, imenovanim agentic checkout.

    Agentic checkout je funkcija, ki uporablja umetno inteligenco za samodejno zaključevanje nakupa ob izpolnitvi določenih pogojev, kot so dosežena želena cena ali razpoložljivost izdelka. Ta pristop skrajšuje čas nakupnega procesa in zmanjšuje potrebo po ročnem upravljanju s strani kupca, kar predvsem pri velikem številu spremljanih izdelkov prinaša občutno olajšanje.

    Virtualni preizkusi kot nova dimenzija spletnega nakupovanja

    Google je prav tako predstavil funkcijo virtualnih preizkusov, ki kupcem omogočajo, da si izdelek, kot so oblačila ali sončna očala, virtualno “preizkusijo” prek svojih naprav. Ta tehnologija temelji na naprednih algoritmih računalniškega vida in razširjene resničnosti, ki ustvarijo realističen prikaz izdelka na uporabnikovi sliki ali videu.

    Tak pristop pri nakupovanju prek spleta zmanjšuje negotovost in dvome glede izbire izdelka, saj kupci dobijo boljšo predstavo o tem, kako jim izdelek dejansko ustreza ali izgleda. S tem se zmanjšuje tudi število vračil, kar je koristno tako za kupce kot prodajalce, ki lahko optimizirajo svoje zaloge in zmanjšajo logistične stroške.

    Pomen novih funkcij za slovenske uporabnike

    Za slovenski trg te inovacije prinašajo pomembne možnosti izboljšanja spletnega nakupovanja. Slovenski potrošniki, ki vse bolj izkoriščajo spletne platforme za nakup izdelkov iz tujine, bodo imeli dostop do bolj personaliziranih in učinkovitih orodij, ki jim bodo olajšala odločitve. Povečana preglednost cen in funkcija spremljanja sprememb cen bodo omogočile boljše izkoriščanje akcij in popustov na globalnih trgovinah.

    Poleg tega bodo virtualni preizkusi pomagali zmanjšati tveganja, povezana z nakupovanjem oblačil in modnih dodatkov na daljavo, kar je pogosto izziv zaradi težav z oceno velikosti in izgleda izdelkov. Uporaba umetne inteligence tako ne bo le izboljšala uporabniške izkušnje, temveč bo prispevala tudi k povečanju zaupanja v spletno trgovanje med slovenskimi potrošniki.

    S temi novimi funkcijami Google jasno sledi trendu, kjer umetna inteligenca postaja nepogrešljivo orodje za optimizacijo in personalizacijo spletnih storitev, kar bo v prihodnje še bolj povezovalo tehnologijo in vsakodnevne potrošniške odločitve.

    Peter Mesarec

    Keep Reading

    Zakaj start-upi v AI gradijo lastne podatkovne zaklade in postavljajo nova pravila igre

    Zakaj Applove ključne strokovnjake za umetno inteligenco privablja Meta in kaj to pomeni za prihodnost AI

    Pinterest omogoča izbiro: Prevzemite nadzor nad AI vsebino v svojem viru

    Spotify v partnerstvu z založbami uvaja novo dobo generativne AI v glasbi

    Jack & Jill z 20 milijoni dolarjev odpira novo poglavje pogovorne umetne inteligence v iskanju zaposlitve

    Anthropic z novim Haiku modelom izziva konkurenco na področju hitre in dostopne umetne inteligence

    Add A Comment
    Leave A Reply Cancel Reply

    Sorodna Objava

    Zakaj start-upi v AI gradijo lastne podatkovne zaklade in postavljajo nova pravila igre

    October 17, 2025

    Zakaj Applove ključne strokovnjake za umetno inteligenco privablja Meta in kaj to pomeni za prihodnost AI

    October 17, 2025

    Pinterest omogoča izbiro: Prevzemite nadzor nad AI vsebino v svojem viru

    October 17, 2025

    Spotify v partnerstvu z založbami uvaja novo dobo generativne AI v glasbi

    October 17, 2025

    Jack & Jill z 20 milijoni dolarjev odpira novo poglavje pogovorne umetne inteligence v iskanju zaposlitve

    October 17, 2025

    Anthropic z novim Haiku modelom izziva konkurenco na področju hitre in dostopne umetne inteligence

    October 16, 2025
    Kategorije
    • AI zakonodaja (53)
    • Generativna Umetna Inteligenca (1,057)
    • Orodja UI (155)
    • Splošno o umetni inteligenci (75)
    • UI Dogodki (40)
    • UI v podjetjih (12)
    • UI za grafike (3)
    • Uncategorized (21)
    Splošno o UI

    Kaj sploh je Akt o UI in zakaj je pomemben?

    Kalifornija prva uvaja stroga pravila za AI digitalne spremljevalce: kaj to pomeni za uporabnike in industrijo

    Bivši britanski premier Rishi Sunak svetovalec Microsofta in Anthropica pri oblikovanju AI politik

    Kalifornija uvaja prvi celovit zakon o varnosti umetne inteligence in izziva Evropo z novimi pravili

    Kategorije
    • AI zakonodaja (53)
    • Generativna Umetna Inteligenca (1,057)
    • Orodja UI (155)
    • Splošno o umetni inteligenci (75)
    • UI Dogodki (40)
    • UI v podjetjih (12)
    • UI za grafike (3)
    • Uncategorized (21)
    Najnovejše objave

    Najvplivnejši arhitekti umetne inteligence 2024 in njihov vpliv na globalne ter slovenske trende

    December 12, 2025

    Slovenski projekti umetne inteligence spreminjajo spremljanje ogroženih ptic

    December 12, 2025

    Bo prihodnost spletnih brskalnikov plačljiva? Opera in konkurenca z umetno inteligenco postavljajo nova pravila

    December 12, 2025
    Vse pravice pridržane seos.si | Theme: News Portal
    • O nas
    • Oglaševanje

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.