Nov Google “AI način” v Iskanju
Google je predstavil novo eksperimentalno funkcijo z imenom “AI način” v svojem iskalniku, ki se spopada s priljubljenimi storitvami, kot sta Perplexity AI in OpenAI-jev ChatGPT za iskanje. Tehnološki velikan je v sredo naznanil, da je nov način zasnovan za omogočanje uporabnikom, da zastavljajo zapletena, večdelna vprašanja ter sledi dodatnim vprašanjem, da bi globlje raziskali določeno temo neposredno v okviru iskalnika.
“AI način” ponuja uporabnikom možnost interakcije z iskalnikom na načine, ki presegajo tradicionalne iskalne poizvedbe. Ta inovacija poudarja Googlov trud po izboljšanju uporabniške izkušnje, kjer uporabniki ne le dobijo hitre odgovore, ampak lahko tudi bolj poglobljeno raziskujejo tematike, ki jih zanimajo. Podjetje skozi to iniciativo sledi trendom umetne inteligence, ki preoblikujejo digitalni svet, in se zavedajo potrebe po bolj naprednih rešitvah, ki omogočajo inteligentno odzivanje na vse bolj kompleksne zahteve uporabnikov.
Izboljšanje interakcije z iskalnikom
Google pri novem “AI načinu” poudarja, da uporabnikom omogoča interakcijo z iskalnikom na bolj človeški način. Uporabniki lahko zastavijo vprašanje, nato pa še dodatna podvprašanja, ki raziskujejo specifične vidike teme, ne da bi morali začeti novo iskanje. To pomeni, da lahko posameznik, ki raziskuje kompleksne tematike, kot so znanstvene raziskave ali zgodovinski dogodki, dobi bolj celovite povratne informacije in razlage.
To se dosega z napredno obdelavo naravnega jezika (NLP), ki omogoča sistemu, da razume kontekst in nianse jezika, podobno kot deluje človeška komunikacija. S to tehnologijo Google krepi prisotnost na področju umetne inteligence in ponuja uporabnikom, zlasti raziskovalcem, študentom in strokovnjakom, orodja za bolj poglobljeno raziskovanje.
Konkurenca na področju umetne inteligence
Google s to potezo cilja na konkurenco znotraj področja umetne inteligence, kjer so druge platforme, kot sta Perplexity AI in ChatGPT, že privabile veliko uporabnikov z inovativnimi funkcijami. Te konkurenčne storitve so pridobile popularnost zaradi svoje sposobnosti, da uporabnikom nudijo več kot le informativne odgovore; lahko zagotavljajo tudi kreativne odgovore in celo rešitve problemov.
Vendar pa je Google v prednosti zaradi svojega obsežnega dostopa do globalnih podatkov in virov informacij. Njegova sposobnost integracije teh virov znotraj iskalnika daje Googlu prednost, ki jo druge platforme težje dosežejo. Poleg tega Google stalno vlaga v nadgradnje svoje tehnologije umetne inteligence, da bi ohranil svojo pozicijo vodilnega v digitalnem svetu.
Pomen osebne izkušnje uporabnikov
Ena izmed ključnih prednosti novega “AI načina” je njegova sposobnost prilagajanja odgovorov s poudarkom na osebni uporabniški izkušnji. To pomeni, da se iskalnik lahko uči iz predhodnega uporabnikovega obnašanja in preferenc, ter s tem ponudi bolj specifične in relevantne odgovore. Prizadevanja za personalizacijo izkušnje so pri Googlu že dolgo prioriteta, zlasti v času, ko konkurenca na področju digitalnih asistenc in AI-tehnologij postaja vse ostrejša.
Podobno
transformacijo glede prilagoditve izkušenj so opazili tudi v drugih storitvah, ki temeljijo na AI. Vendar pa je pomembnost te prilagoditve ključno orodje za Google, da ohrani zvestobo svojih uporabnikov in jih prepriča, da ostanejo znotraj njegove ekosfere storitev, kar ga še naprej uvršča med najbolj zaupanja vredne tehnologije na svetu.
Google-ova inovacija v okviru “AI načina” iskanja predstavlja novo poglavje v njegovem prizadevanju, da ohrani mesto vodilnega v digitalnem ekosistemu, obenem pa omogoča uporabnikom, da raziščejo svet informacij na bolj sofisticiran in personaliziran način.
Peter Mesarec je verjetno najbolj poslušan predavatelj Chat GPT in UI v Sloveniji, njegovih predavanj o uporabi Chat GPT v podjetjih se je udeležilo več tisoč udeležencev, svoja znanja pa pogosto objavlja tukaj in na drugih spletnih straneh.