Close Menu
    Najnovejše objave

    Kako se blagovne znamke prilagajajo vzponu generativne umetne inteligence in izzivom nove digitalne dobe

    November 18, 2025

    Silicijeva dolina proti New Yorku: Bitka za prihodnost regulacije umetne inteligence

    November 18, 2025

    Googlova umetna inteligenca spreminja načrtovanje potovanj z napovedovanjem cen in personaliziranimi priporočili

    November 18, 2025
    • Demos
    • Buy Now
    Vse novice in druge informacije – Umetna inteligenca v Sloveniji
    Subscribe
    Tuesday, November 18
    • Domov
    • Splošno o UI
    • Intervjuji s SLO podjetji
    • Generativna UI
    • UI za grafike
    • AI zakonodaja
    • Konference in dogodki o UI
    • Oglaševanje
    • O nas
    Vse novice in druge informacije – Umetna inteligenca v Sloveniji
    Home»Generativna Umetna Inteligenca

    Google Veo 3.1 prinaša revolucijo v AI videoprodukcijo in izziva konkurente

    Peter MesarecBy Peter MesarecOctober 16, 2025Updated:October 22, 2025 Generativna Umetna Inteligenca No Comments3 Mins Read
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    Ali lahko umetna inteligenca v video produkciji zamenja klasične ustvarjalce in preoblikuje način, kako nastaja vizualna vsebina? Google odgovarja z novo različico Veo 3.1, ki jo je prvič vključil v video urejevalnik Flow. Novi korak prinaša tehnične izboljšave, izrazitejšo konkurenčnost in sproža vprašanja o prihodnosti ustvarjalnosti ter resničnosti v digitalnem svetu.

    Konkretne novosti in tehnološki preskoki Veo 3.1

    Google je v Veo 3.1 predstavil podporo za generiranje videoposnetkov v ločljivosti do 4K in hitrost obdelave, ki lahko presega 30 sličic na sekundo, kar pomeni učinkovitejšo produkcijo za profesionalno uporabo. Uporabniki lahko ustvarjajo fotorealistične like, ki se naravno gibljejo skozi kompleksne scene, sistem pa omogoča tudi generacijo zahtevnih prehodov, kot so simulacije gibanja kamere ali prehodi med različnimi prostori brez vidnih šivov. V demo posnetkih je Google prikazal napredno animacijo obrazne mimike, prikaz realističnega gibanja las v vetru in generacijo urbanih ter naravnih okolij s podrobnimi svetlobnimi učinki.

    Integracija v Flow omogoča uporabnikom, da enostavno vlečejo in urejajo generirane sekvence, preizkušajo različne stile in hitro prilagodijo končni izdelek. Tehnični podatki kažejo, da Veo 3.1 podpira izvoz v več formatih in uporabo AI-orodij za sinhronizacijo zvoka s sliko brez dodatnih vtičnikov. Napredni filtri in slojeviti učinki so na voljo neposredno v uporabniškem vmesniku, kar zmanjšuje potrebo po zunanji programski opremi.

    Za razliko od prejšnjih generacij AI video orodij Google izpostavlja zmožnost generiranja dolgotrajnih posnetkov brez opaznih napak v kontinuiteti. Sistem se bolje izogne tipičnim spodrsljajem, kot so deformacije figur ali nepravilna perspektiva pri daljših scenah, kar je pogosto težava pri starejših konkurentih.

    Kritična primerjava, vpliv na uporabnike in širši kontekst

    Na trgu AI-video orodij Veo 3.1 vstopa v neposredno konkurenco z rešitvami, kot so OpenAI-jev Sora, RunwayML in Adobejev Project Firefly. Medtem ko Sora slovi po realističnih simulacijah gibanja ljudi, Veo 3.1 izstopa z višjo ločljivostjo ter hitrejšim procesiranjem. RunwayML je močan pri dostopnosti in integraciji za manjše ustvarjalce, a Veo v najnovejši različici ponuja več funkcionalnosti v enem paketu. Adobe stavi na profesionalno integracijo z obstoječim ekosistemom, Google pa izpostavlja enostavno uporabo in visoko kakovost izhoda brez zahtevnega učenja. Glavni izziv za Veo 3.1 ostaja vprašanje avtorsko-pravne varnosti generiranih vsebin in prepoznavnosti AI-ustvarjenih videov pri končnih uporabnikih.

    Za video producente Veo 3.1 pomeni možnost ustvarjanja kompleksnih reklamnih in izobraževalnih vsebin v krajšem času, saj orodje omogoča hitro preizkušanje različnih scenarijev in vizualnih efektov. Marketingarji lahko testirajo več različnih verzij oglasa pred javno objavo, ustvarjalci na družbenih omrežjih pa izkoristijo AI za pripravo unikatnih vsebin brez večjih proračunov ali produkcijskih ekip. Mala podjetja lahko krepijo vizualno komunikacijo s profesionalnimi učinki, do katerih prej niso imela dostopa zaradi visokih stroškov.

    Orodje odpira tudi pomembna vprašanja o etični uporabi in vplivu na industrijo. Veo 3.1 omogoča hitro in prepričljivo generacijo realističnih oseb ali scen, kar povečuje tveganje za zlorabe (npr. deepfakes) ter spodkopava zaupanje v resničnost vizualnih vsebin. Obenem pa se povečuje pritisk na klasične ustvarjalce videa, saj avtomatizacija zmanjšuje potrebo po številnih delovnih mestih v produkciji in montaži. Google poudarja uporabo varoval znotraj orodja, a vprašanja o transparentnosti in prepoznavnosti AI-generiranih videov ostajajo odprta ter zahtevajo širšo razpravo v industriji.

    Peter Mesarec

    Keep Reading

    Zakaj start-upi v AI gradijo lastne podatkovne zaklade in postavljajo nova pravila igre

    Zakaj Applove ključne strokovnjake za umetno inteligenco privablja Meta in kaj to pomeni za prihodnost AI

    Pinterest omogoča izbiro: Prevzemite nadzor nad AI vsebino v svojem viru

    Spotify v partnerstvu z založbami uvaja novo dobo generativne AI v glasbi

    Jack & Jill z 20 milijoni dolarjev odpira novo poglavje pogovorne umetne inteligence v iskanju zaposlitve

    Anthropic z novim Haiku modelom izziva konkurenco na področju hitre in dostopne umetne inteligence

    Add A Comment
    Leave A Reply Cancel Reply

    Sorodna Objava

    Zakaj start-upi v AI gradijo lastne podatkovne zaklade in postavljajo nova pravila igre

    October 17, 2025

    Zakaj Applove ključne strokovnjake za umetno inteligenco privablja Meta in kaj to pomeni za prihodnost AI

    October 17, 2025

    Pinterest omogoča izbiro: Prevzemite nadzor nad AI vsebino v svojem viru

    October 17, 2025

    Spotify v partnerstvu z založbami uvaja novo dobo generativne AI v glasbi

    October 17, 2025

    Jack & Jill z 20 milijoni dolarjev odpira novo poglavje pogovorne umetne inteligence v iskanju zaposlitve

    October 17, 2025

    Anthropic z novim Haiku modelom izziva konkurenco na področju hitre in dostopne umetne inteligence

    October 16, 2025
    Kategorije
    • AI zakonodaja (53)
    • Generativna Umetna Inteligenca (1,057)
    • Orodja UI (155)
    • Splošno o umetni inteligenci (75)
    • UI Dogodki (40)
    • UI v podjetjih (12)
    • UI za grafike (3)
    • Uncategorized (21)
    Splošno o UI

    Kaj sploh je Akt o UI in zakaj je pomemben?

    Kalifornija prva uvaja stroga pravila za AI digitalne spremljevalce: kaj to pomeni za uporabnike in industrijo

    Bivši britanski premier Rishi Sunak svetovalec Microsofta in Anthropica pri oblikovanju AI politik

    Kalifornija uvaja prvi celovit zakon o varnosti umetne inteligence in izziva Evropo z novimi pravili

    Kategorije
    • AI zakonodaja (53)
    • Generativna Umetna Inteligenca (1,057)
    • Orodja UI (155)
    • Splošno o umetni inteligenci (75)
    • UI Dogodki (40)
    • UI v podjetjih (12)
    • UI za grafike (3)
    • Uncategorized (21)
    Najnovejše objave

    Kako se blagovne znamke prilagajajo vzponu generativne umetne inteligence in izzivom nove digitalne dobe

    November 18, 2025

    Silicijeva dolina proti New Yorku: Bitka za prihodnost regulacije umetne inteligence

    November 18, 2025

    Googlova umetna inteligenca spreminja načrtovanje potovanj z napovedovanjem cen in personaliziranimi priporočili

    November 18, 2025
    Vse pravice pridržane seos.si | Theme: News Portal
    • O nas
    • Oglaševanje

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.