Close Menu
    Najnovejše objave

    Največji spletni brskalniki v dirki za prevlado z umetno inteligenco

    October 26, 2025

    Umetna inteligenca v brskalnikih: priložnost za udobje ali grožnja varnosti in zasebnosti

    October 26, 2025

    Najodmevnejši AI dogodki na Disrupt 2025: ključne priložnosti za inovatorje in razvijalce

    October 26, 2025
    • Demos
    • Buy Now
    Vse novice in druge informacije – Umetna inteligenca v Sloveniji
    Subscribe
    Sunday, October 26
    • Domov
    • Splošno o UI
    • Intervjuji s SLO podjetji
    • Generativna UI
    • UI za grafike
    • AI zakonodaja
    • Konference in dogodki o UI
    • Oglaševanje
    • O nas
    Vse novice in druge informacije – Umetna inteligenca v Sloveniji
    Home»Generativna Umetna Inteligenca

    Youtube vstopa v novo ero: umetna inteligenca podcasterjem omogoča hitrejšo promocijo in večjo vidnost

    Peter MesarecBy Peter MesarecSeptember 17, 2025 Generativna Umetna Inteligenca No Comments2 Mins Read
    Youtube vstopa v novo ero: umetna inteligenca podcasterjem omogoča hitrejšo promocijo in večjo vidnost
    Youtube vstopa v novo ero: umetna inteligenca podcasterjem omogoča hitrejšo promocijo in večjo vidnost
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    Youtube napoveduje spremembo v načinu promocije podcastov, saj ustvarjalcem omogoča uporabo umetne inteligence za hitro in učinkovito pripravo promocijskih izsekov. Nova tehnologija obljublja poenostavljeno izpostavljanje ključnih trenutkov iz dolgih epizod, s tem pa večjo vidnost vsebin na platformi. Statistični podatki podobnih AI-orodij kažejo, da lahko krajši videoposnetki bistveno povečajo angažiranost občinstva, kar potrjuje tudi študija platforme TikTok, kjer videi, krajši od 60 sekund, dosežejo do 40 odstotkov več ogledov v primerjavi z daljšimi vsebinami.

    AI-algoritmi v ozadju: Kako deluje izbiranje najboljših trenutkov

    Youtube razvija algoritem, ki za prepoznavanje zanimivih trenutkov združuje analizo zvoka in transkriptov. S pomočjo prepoznavanja govora in preučevanja ključnih besed ter čustvenega tona AI identificira vsebinsko bogate ali emotivne dele pogovorov. Sistem nato oceni, kateri izseki imajo večji potencial za deljenje in viralnost, ter jih predlaga ustvarjalcem.

    Pri tem se upoštevajo metapodatki, kot so dolžina epizode, število ponovitev določenih fraz in zunanji dejavniki, na primer trenutne viralne teme. Ustvarjalci lahko predlagane izseke pregledajo, jih spreminjajo ali popolnoma zavrnejo, kar zagotavlja, da je končni promocijski material v skladu z vsebinskimi in avtorskimi smernicami.

    Čeprav Youtube ni objavil uradnih rezultatov testiranja, izkušnje drugih platform kažejo, da uporaba umetne inteligence za izbor izsekov skrajša čas priprave promocijskega gradiva za več kot polovico. To podjetjem omogoča hitrejše odzivanje na aktualne dogodke in trende v industriji.

    Koristi in pomisleki podcasterjev: Navdušenje, a tudi previdnost

    Mnogi podcasterji vidijo v novih orodjih priložnost za povečanje dosega in olajšanje vsakodnevnega dela. Po izkušnjah uporabnikov sorodnih rešitev na drugih platformah krajši video izseki generirajo višje stopnje deljenja in interakcije, do 60 odstotkov več v primerjavi s celotnimi epizodami. Opažajo tudi povečano rast števila naročnikov, posebej na mlajših ciljnih skupinah.

    Kljub temu se pojavljajo dvomi, predvsem glede možnosti napačne interpretacije vsebine. Pri avtomatskem izrezovanju obstaja tveganje, da AI iz konteksta iztrga dele pogovora in tako spremeni njihov pomen. To lahko vpliva na kredibilnost podcasterja in razumevanje njegovega sporočila, zato nekateri ustvarjalci zahtevajo strožji nadzor nad končnimi izseki.

    Poleg tega se zastavljajo vprašanja o avtorskih pravicah in odgovornosti za ustvarjen promocijski material. Če umetna inteligenca izsek ustvari samodejno, ni povsem jasno, kdo je njegov dejanski avtor in kdo odgovoren v primeru spornih vsebin. Youtube zagotavlja, da bodo ustvarjalci imeli zadnjo besedo pri objavi, a diskusija o pravnih in etičnih vidikih umetne inteligence v medijih ostaja odprta.

    Peter Mesarec

    Keep Reading

    Zakaj start-upi v AI gradijo lastne podatkovne zaklade in postavljajo nova pravila igre

    Zakaj Applove ključne strokovnjake za umetno inteligenco privablja Meta in kaj to pomeni za prihodnost AI

    Pinterest omogoča izbiro: Prevzemite nadzor nad AI vsebino v svojem viru

    Spotify v partnerstvu z založbami uvaja novo dobo generativne AI v glasbi

    Jack & Jill z 20 milijoni dolarjev odpira novo poglavje pogovorne umetne inteligence v iskanju zaposlitve

    Anthropic z novim Haiku modelom izziva konkurenco na področju hitre in dostopne umetne inteligence

    Add A Comment
    Leave A Reply Cancel Reply

    Sorodna Objava

    Zakaj start-upi v AI gradijo lastne podatkovne zaklade in postavljajo nova pravila igre

    October 17, 2025

    Zakaj Applove ključne strokovnjake za umetno inteligenco privablja Meta in kaj to pomeni za prihodnost AI

    October 17, 2025

    Pinterest omogoča izbiro: Prevzemite nadzor nad AI vsebino v svojem viru

    October 17, 2025

    Spotify v partnerstvu z založbami uvaja novo dobo generativne AI v glasbi

    October 17, 2025

    Jack & Jill z 20 milijoni dolarjev odpira novo poglavje pogovorne umetne inteligence v iskanju zaposlitve

    October 17, 2025

    Anthropic z novim Haiku modelom izziva konkurenco na področju hitre in dostopne umetne inteligence

    October 16, 2025
    Kategorije
    • AI zakonodaja (52)
    • Generativna Umetna Inteligenca (1,057)
    • Orodja UI (155)
    • Splošno o umetni inteligenci (75)
    • UI Dogodki (40)
    • UI v podjetjih (12)
    • UI za grafike (3)
    • Uncategorized (20)
    Splošno o UI

    Kalifornija prva uvaja stroga pravila za AI digitalne spremljevalce: kaj to pomeni za uporabnike in industrijo

    Bivši britanski premier Rishi Sunak svetovalec Microsofta in Anthropica pri oblikovanju AI politik

    Kalifornija uvaja prvi celovit zakon o varnosti umetne inteligence in izziva Evropo z novimi pravili

    Meta ustanavlja super PAC za vplivanje na regulacijo umetne inteligence v ZDA

    Kategorije
    • AI zakonodaja (52)
    • Generativna Umetna Inteligenca (1,057)
    • Orodja UI (155)
    • Splošno o umetni inteligenci (75)
    • UI Dogodki (40)
    • UI v podjetjih (12)
    • UI za grafike (3)
    • Uncategorized (20)
    Najnovejše objave

    Največji spletni brskalniki v dirki za prevlado z umetno inteligenco

    October 26, 2025

    Umetna inteligenca v brskalnikih: priložnost za udobje ali grožnja varnosti in zasebnosti

    October 26, 2025

    Najodmevnejši AI dogodki na Disrupt 2025: ključne priložnosti za inovatorje in razvijalce

    October 26, 2025
    Vse pravice pridržane seos.si | Theme: News Portal
    • O nas
    • Oglaševanje

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.