Close Menu
    Najnovejše objave

    AI brskalniki spreminjajo splet: kdo bo naš novi digitalni pomočnik?

    October 25, 2025

    OpenAI želi preoblikovati spletno brskanje z umetno inteligenco, a ob tem se pojavljajo nova varnostna tveganja

    October 25, 2025

    Stranski dogodki Disrupt 2025 razkrivajo, kdo vodi prihodnost umetne inteligence in inovacij

    October 25, 2025
    • Demos
    • Buy Now
    Vse novice in druge informacije – Umetna inteligenca v Sloveniji
    Subscribe
    Saturday, October 25
    • Domov
    • Splošno o UI
    • Intervjuji s SLO podjetji
    • Generativna UI
    • UI za grafike
    • AI zakonodaja
    • Konference in dogodki o UI
    • Oglaševanje
    • O nas
    Vse novice in druge informacije – Umetna inteligenca v Sloveniji
    Home»Orodja UI

    Umetna inteligenca proti ponaredkom: Kako lahko MarqVision zaščiti tudi slovenske blagovne znamke

    Peter MesarecBy Peter MesarecSeptember 16, 2025 Orodja UI No Comments3 Mins Read
    Umetna inteligenca proti ponaredkom: Kako lahko MarqVision zaščiti tudi slovenske blagovne znamke
    Umetna inteligenca proti ponaredkom: Kako lahko MarqVision zaščiti tudi slovenske blagovne znamke
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    Ponarejanje blagovnih znamk na spletu: umetna inteligenca, ki jo uporablja MarqVision, spreminja pravila igre tudi za slovenska podjetja

    Spletno ponarejanje in zloraba blagovnih znamk predstavljata vse večji izziv tudi za slovenska podjetja, ki poslujejo na globalnih trgih. Napadi na intelektualno lastnino so vedno bolj sofisticirani, obenem pa se ponarejeni izdelki pojavljajo tako na velikih mednarodnih platformah kot tudi na spletnih mestih, ki ciljajo slovenske potrošnike. V zadnjem času je z rešitvami na področju umetne inteligence izstopilo podjetje MarqVision, ki je za razvoj svoje platforme prejelo 48 milijonov ameriških dolarjev svežega kapitala. Njihova tehnologija omogoča avtomatizirano zaščito blagovnih znamk, kar postaja zanimivo tudi za slovensko poslovno okolje.

    Umetna inteligenca v praksi: računalniški vid in obdelava naravnega jezika

    MarqVision uporablja algoritme računalniškega vida za prepoznavanje slik ponarejenih izdelkov in orodja za obdelavo naravnega jezika (NLP), ki analizirajo opise izdelkov ter prepoznavajo sumljive vzorce besedila. Platforma s pomočjo teh tehnologij samodejno pregleduje na tisoče spletnih trgovin, družbenih omrežij in tržnic ter s tem podjetjem omogoča hitro ukrepanje. Kot primer: znane svetovne blagovne znamke, kot so LVMH, Samsung in Ralph Lauren, že uporabljajo MarqVisionovo rešitev za zaščito svojih izdelkov na ključnih trgih.

    Podjetje sodeluje z raziskovalci iz Harvard Law School in Massachusetts Institute of Technology (MIT), kar zagotavlja razvoj platforme, ki upošteva tudi pravni vidik zaščite intelektualne lastnine. Ta kombinacija tehnološkega in pravnega znanja je ključna za učinkovito preprečevanje zlorab, saj algoritmi delujejo v skladu z zahtevami različnih jurisdikcij. Platforma beleži visoko stopnjo uspešnosti pri odstranjevanju ponarejenih izdelkov, kar je potrjeno tudi s strani uporabnikov.

    Slovenska podjetja, ki uvažajo ali izvažajo blago ter se srečujejo s ponarejanjem, izpostavljajo, da so postopki odstranjevanja ponaredkov pogosto dolgotrajni. Implementacija umetne inteligence, kot jo ponuja MarqVision, lahko te postopke bistveno pospeši in slovenskim podjetjem omogoči, da se hitreje odzovejo na nove grožnje.

    Slovenska podjetja in zaščita blagovnih znamk na spletu

    Ponarejanje prizadene tudi slovenske proizvajalce in izvoznike, zlasti na področju kozmetike, elektronike ter modne industrije. Po podatkih Urada RS za intelektualno lastnino se število prijav zaradi ugotovljenih ponaredkov iz leta v leto povečuje. Podjetja, kot so Elan, Alpina in Sensilab, so že morala ukrepati zaradi ponarejenih izdelkov, ki so se pojavili na spletnih tržnicah v tujini.

    Čeprav MarqVision v Sloveniji še nima uradnih partnerstev, so nekatera podjetja že izrazila zanimanje za preizkus tovrstnih rešitev. Strokovnjaki ocenjujejo, da bi lahko uvedba umetne inteligence, ki samodejno odkriva in prijavlja kršitve, bistveno zmanjšala stroške in čas, potreben za zaščito blagovne znamke. Pri tem je pomembna tudi povezava med tehnološko in pravno stroko, saj večina postopkov odstranjevanja temelji na skladnosti z zakonodajo.

    Andrej Kovačič iz slovenskega podjetja za zaščito intelektualne lastnine izpostavlja, da digitalna orodja, kot je MarqVision, predstavljajo pomemben korak naprej v boju proti spletni zlorabi blagovnih znamk. Opozarja pa, da bo za popolno zaščito potreben še širši dialog med tehnološkimi podjetji, zakonodajalci in nosilci pravic.

    Infografika o zaščiti blagovnih znamk z umetno inteligenco

    Peter Mesarec

    Keep Reading

    Digitalni dvojniki Viven prinašajo revolucijo v prenosu znanja na delovnem mestu

    Liberate z umetno inteligenco preoblikuje zavarovalništvo in pridobi 50 milijonov dolarjev svežega kapitala

    Gemini prinaša revolucijo v organizaciji sestankov z napredno umetno inteligenco

    AquaWise predstavlja umetno inteligenco za varnejšo in pametnejšo oskrbo z vodo

    AgentForce 360: Kako lahko umetna inteligenca Salesforce preoblikuje podporo strankam in delo v slovenskih podjetjih

    Deloitte kljub izzivom krepi vlaganja v umetno inteligenco in gradi partnerstva za preboj v poslovnem svetu

    Add A Comment
    Leave A Reply Cancel Reply

    Sorodna Objava

    Digitalni dvojniki Viven prinašajo revolucijo v prenosu znanja na delovnem mestu

    October 16, 2025

    Liberate z umetno inteligenco preoblikuje zavarovalništvo in pridobi 50 milijonov dolarjev svežega kapitala

    October 16, 2025

    Gemini prinaša revolucijo v organizaciji sestankov z napredno umetno inteligenco

    October 15, 2025

    AquaWise predstavlja umetno inteligenco za varnejšo in pametnejšo oskrbo z vodo

    October 15, 2025

    AgentForce 360: Kako lahko umetna inteligenca Salesforce preoblikuje podporo strankam in delo v slovenskih podjetjih

    October 14, 2025

    Deloitte kljub izzivom krepi vlaganja v umetno inteligenco in gradi partnerstva za preboj v poslovnem svetu

    October 11, 2025
    Kategorije
    • AI zakonodaja (52)
    • Generativna Umetna Inteligenca (1,057)
    • Orodja UI (155)
    • Splošno o umetni inteligenci (75)
    • UI Dogodki (40)
    • UI v podjetjih (12)
    • UI za grafike (3)
    • Uncategorized (20)
    Splošno o UI

    Kalifornija prva uvaja stroga pravila za AI digitalne spremljevalce: kaj to pomeni za uporabnike in industrijo

    Bivši britanski premier Rishi Sunak svetovalec Microsofta in Anthropica pri oblikovanju AI politik

    Kalifornija uvaja prvi celovit zakon o varnosti umetne inteligence in izziva Evropo z novimi pravili

    Meta ustanavlja super PAC za vplivanje na regulacijo umetne inteligence v ZDA

    Kategorije
    • AI zakonodaja (52)
    • Generativna Umetna Inteligenca (1,057)
    • Orodja UI (155)
    • Splošno o umetni inteligenci (75)
    • UI Dogodki (40)
    • UI v podjetjih (12)
    • UI za grafike (3)
    • Uncategorized (20)
    Najnovejše objave

    AI brskalniki spreminjajo splet: kdo bo naš novi digitalni pomočnik?

    October 25, 2025

    OpenAI želi preoblikovati spletno brskanje z umetno inteligenco, a ob tem se pojavljajo nova varnostna tveganja

    October 25, 2025

    Stranski dogodki Disrupt 2025 razkrivajo, kdo vodi prihodnost umetne inteligence in inovacij

    October 25, 2025
    Vse pravice pridržane seos.si | Theme: News Portal
    • O nas
    • Oglaševanje

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.