Close Menu
    Najnovejše objave

    AI brskalniki spreminjajo splet: kdo bo naš novi digitalni pomočnik?

    October 25, 2025

    OpenAI želi preoblikovati spletno brskanje z umetno inteligenco, a ob tem se pojavljajo nova varnostna tveganja

    October 25, 2025

    Stranski dogodki Disrupt 2025 razkrivajo, kdo vodi prihodnost umetne inteligence in inovacij

    October 25, 2025
    • Demos
    • Buy Now
    Vse novice in druge informacije – Umetna inteligenca v Sloveniji
    Subscribe
    Saturday, October 25
    • Domov
    • Splošno o UI
    • Intervjuji s SLO podjetji
    • Generativna UI
    • UI za grafike
    • AI zakonodaja
    • Konference in dogodki o UI
    • Oglaševanje
    • O nas
    Vse novice in druge informacije – Umetna inteligenca v Sloveniji
    Home»Orodja UI

    Koah z inovativno platformo prinaša oglase v pogovorne AI aplikacije in cilja na večjo učinkovitost

    Peter MesarecBy Peter MesarecSeptember 8, 2025 Orodja UI No Comments3 Mins Read
    Koah z inovativno platformo prinaša oglase v pogovorne AI aplikacije in cilja na večjo učinkovitost
    Koah z inovativno platformo prinaša oglase v pogovorne AI aplikacije in cilja na večjo učinkovitost
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    Podjetje Koah je zbralo pet milijonov ameriških dolarjev začetnega kapitala za razvoj platforme, ki omogoča napredno umeščanje oglasov v aplikacije, poganjane z umetno inteligenco. SignalFire je vodil investicijski krog, sodelovala pa sta tudi Abstract Ventures in Danhua Capital. Koah načrtuje, da bo s pridobljenimi sredstvi omogočil razvijalcem popolnejši dostop do oglaševalskih prihodkov na hitro rastočem področju AI aplikacij.

    Inovativni načini vključevanja oglasov v pogovorne vmesnike

    Koahova platforma ponuja možnost, da se oglasi integrirajo neposredno v pogovore z uporabniki. Če na primer uporabnik v AI aplikaciji išče nasvet glede potovanja, lahko chatbot namesto generičnega odgovora ponudi povezavo do ustrezne ponudbe turistične agencije. V primeru pogovora o zdravem načinu življenja pa lahko aplikacija diskretno priporoči prehranske dodatke ali športne pripomočke, ki so skladni z interesom uporabnika. **Takšna prilagoditev naj bi povečala verjetnost klika in izboljšala zadovoljstvo uporabnika.**

    Podjetje navaja, da trenutni oglaševalski modeli v AI aplikacijah dosegajo manj kot 2,5 odstotno stopnjo konverzije. Koahova rešitev pa cilja na do 7 odstotkov konverzij s pomočjo kontekstualnega oglaševanja in boljše integracije v naravno komunikacijo. Platforma omogoča razvijalcem izbiro različnih oglasnih formatov, kot so povezave v besedilu, priporočila izdelkov ali sponzorirane informacije, kar omogoča večjo fleksibilnost in prilagodljivost.

    Sodelovanje z večjimi razvijalci AI aplikacij odpira možnost testiranja platforme v realnih okoljih. Koah že uvaja pilotne projekte, pri katerih bodo merili vpliv svojih rešitev na prihodke in obnašanje uporabnikov v različnih panogah. **Podjetje pričakuje, da bo v naslednjem letu platformo uporabljalo več deset aplikacij, kar bo omogočilo primerjavo rezultatov s klasičnimi oglaševalskimi pristopi.**

    Tehnološka osnova in pogled v prihodnost AI oglaševanja

    Za bolj ciljano in učinkovito umeščanje oglasov Koah uporablja napredne algoritme za obdelavo naravnega jezika in strojno učenje. Platforma v realnem času analizira kontekst pogovora ter znotraj nekaj milisekund izbere najprimernejšo ponudbo ali informacijo za uporabnika. **Algoritmi omogočajo, da se prikazana vsebina sproti prilagaja dinamiki pogovora in profilu posameznika, s čimer se povečuje relevantnost oglasov.**

    Podjetje poudarja pomen transparentnosti, saj razvijalcem in oglaševalcem ponuja vpogled v podrobno analitiko o prikazih, odzivih in konverzijah. Koah načrtuje, da bo v prihodnje razširil možnosti integracije tudi na glasovne pomočnike in mobilne aplikacije, kjer bodo oglasi prav tako usklajeni z vsebino in trenutnim kontekstom uporabnika. **Z razvojem novih funkcionalnosti želi Koah zgraditi platformo, ki bo omogočala stalno optimizacijo prikaza oglasov glede na vedenje in preference uporabnikov.**

    Tržni strokovnjaki s področja digitalnega oglaševanja menijo, da se bo segment personaliziranih AI oglasov v naslednjih petih letih izjemno razširil. Podjetja, ki bodo ponudila rešitve za uspešno monetizacijo AI aplikacij, bodo imela pomembno konkurenčno prednost. **Koah s svojo tehnologijo cilja na dolgoročno vlogo vodilnega ponudnika na tem področju in načrtuje, da bo z razvojem svoje platforme prispeval k spremembam v oglaševalski industriji.**

    Peter Mesarec

    Keep Reading

    Digitalni dvojniki Viven prinašajo revolucijo v prenosu znanja na delovnem mestu

    Liberate z umetno inteligenco preoblikuje zavarovalništvo in pridobi 50 milijonov dolarjev svežega kapitala

    Gemini prinaša revolucijo v organizaciji sestankov z napredno umetno inteligenco

    AquaWise predstavlja umetno inteligenco za varnejšo in pametnejšo oskrbo z vodo

    AgentForce 360: Kako lahko umetna inteligenca Salesforce preoblikuje podporo strankam in delo v slovenskih podjetjih

    Deloitte kljub izzivom krepi vlaganja v umetno inteligenco in gradi partnerstva za preboj v poslovnem svetu

    Add A Comment
    Leave A Reply Cancel Reply

    Sorodna Objava

    Digitalni dvojniki Viven prinašajo revolucijo v prenosu znanja na delovnem mestu

    October 16, 2025

    Liberate z umetno inteligenco preoblikuje zavarovalništvo in pridobi 50 milijonov dolarjev svežega kapitala

    October 16, 2025

    Gemini prinaša revolucijo v organizaciji sestankov z napredno umetno inteligenco

    October 15, 2025

    AquaWise predstavlja umetno inteligenco za varnejšo in pametnejšo oskrbo z vodo

    October 15, 2025

    AgentForce 360: Kako lahko umetna inteligenca Salesforce preoblikuje podporo strankam in delo v slovenskih podjetjih

    October 14, 2025

    Deloitte kljub izzivom krepi vlaganja v umetno inteligenco in gradi partnerstva za preboj v poslovnem svetu

    October 11, 2025
    Kategorije
    • AI zakonodaja (52)
    • Generativna Umetna Inteligenca (1,057)
    • Orodja UI (155)
    • Splošno o umetni inteligenci (75)
    • UI Dogodki (40)
    • UI v podjetjih (12)
    • UI za grafike (3)
    • Uncategorized (20)
    Splošno o UI

    Kalifornija prva uvaja stroga pravila za AI digitalne spremljevalce: kaj to pomeni za uporabnike in industrijo

    Bivši britanski premier Rishi Sunak svetovalec Microsofta in Anthropica pri oblikovanju AI politik

    Kalifornija uvaja prvi celovit zakon o varnosti umetne inteligence in izziva Evropo z novimi pravili

    Meta ustanavlja super PAC za vplivanje na regulacijo umetne inteligence v ZDA

    Kategorije
    • AI zakonodaja (52)
    • Generativna Umetna Inteligenca (1,057)
    • Orodja UI (155)
    • Splošno o umetni inteligenci (75)
    • UI Dogodki (40)
    • UI v podjetjih (12)
    • UI za grafike (3)
    • Uncategorized (20)
    Najnovejše objave

    AI brskalniki spreminjajo splet: kdo bo naš novi digitalni pomočnik?

    October 25, 2025

    OpenAI želi preoblikovati spletno brskanje z umetno inteligenco, a ob tem se pojavljajo nova varnostna tveganja

    October 25, 2025

    Stranski dogodki Disrupt 2025 razkrivajo, kdo vodi prihodnost umetne inteligence in inovacij

    October 25, 2025
    Vse pravice pridržane seos.si | Theme: News Portal
    • O nas
    • Oglaševanje

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.