V tehnološkem sektorju se odvija intenzivno tekmovanje za digitalno prevlado, kjer podjetja ogromno vlagajo v razvoj novih rešitev za produktivnost in sodelovanje. Atlassianova nedavna 610 milijonov dolarjev vredna naložba v podjetje Loom ter razvoj zmogljivejših spletnih brskalnikov kažeta na to, kako ključna postajata integracija umetne inteligence in digitalizacija za dosego konkurenčne prednosti. Obe področji, sodelovalna programska oprema in brskalniki, vse bolj temeljita na inovacijah, ki jih poganja umetna inteligenca.
Atlassian, Loom in umetna inteligenca
Atlassian je s prevzemom podjetja Loom, ki omogoča ustvarjanje video sporočil in asinkronih predstavitev, okrepil svojo ponudbo za ekipe, ki delujejo oddaljeno ali v hibridnem okolju. Loomova platforma olajša hitro in jasno komunikacijo znotraj razpršenih ekip, saj omogoča snemanje, deljenje in avtomatsko transkripcijo videoposnetkov. Vse večja vloga umetne inteligence v Loomovih rešitvah omogoča samodejno generiranje povzetkov, prepoznavo ključnih točk v videoposnetkih in integracijo z ostalimi Atlassianovimi produkti, kot sta Jira in Confluence.
Integracijo Loomovih funkcionalnosti z Atlassianovimi orodji omogočajo rešitve umetne inteligence, ki avtomatizirajo spremljanje projektne dokumentacije, povzemanje sestankov ter povezovanje z nalogami in projektno evidenco. Z razširitvijo nabora orodij Atlassian odgovarja na rastoče potrebe po hitrih, prilagodljivih in inteligentnih rešitvah za komunikacijo v digitalnem okolju. Številne organizacije tako zmanjšujejo potrebo po dolgotrajnih sestankih in povečujejo učinkovitost sodelovanja.
Po podatkih družbe Loom uporablja več kot 25 milijonov uporabnikov, prevzem pa med drugim pomeni tudi dostop do velike količine podatkov, s katerimi Atlassian razvija napredne funkcije umetne inteligence. S tem podjetje sledi trendu v panogi, kjer se AI uporablja za avtomatizacijo rutinskih opravil, izboljšanje uporabniške izkušnje in optimizacijo delovnih procesov.
Umetna inteligenca v spletnih brskalnikih in boj za uporabnika
Spletni brskalniki so postali osrednje orodje za dostop do informacij, aplikacij in storitev. V zadnjih letih se tudi na tem področju odvija intenzivno tekmovanje med velikimi igralci, kot so Google Chrome, Microsoft Edge in Mozilla Firefox. Vse večji poudarek je na vgradnji umetne inteligence, ki uporabnikom omogoča pametnejše iskanje, kontekstualno pomoč in celo samodejno povzemanje vsebin na spletnih straneh.
Microsoft Edge je vgradil chatbot Copilot, ki uporabnikom ponuja interaktivno pomoč ter generira povzetke spletnih strani s pomočjo modelov umetne inteligence. Google Chrome razvija funkcije, ki uporabnikom predlagajo odgovore na vprašanja in pomagajo filtrirati informacije po pomembnosti. Ti primeri kažejo, da je integracija UI postala ključen dejavnik pri razvoju brskalnikov in diferenciaciji produktov na trgu.
Poleg uporabniške izkušnje in učinkovitosti pa razvoj umetne inteligence v brskalnikih odpira tudi vprašanja o zasebnosti in varnosti podatkov. Podjetja vlagajo v tehnologije, ki omogočajo varno in transparentno uporabo AI orodij, hkrati pa se trudijo, da bi ponudila inovacije, ki bodo uporabnikom olajšale vsakodnevno delo. Uporaba umetne inteligence v brskalnikih in sodelovalnih platformah se tako vse bolj prepleta, saj podjetja poskušajo povezati različna digitalna orodja v enoten, inteligenten ekosistem.

