Close Menu
    Najnovejše objave

    AI brskalniki spreminjajo splet: kdo bo naš novi digitalni pomočnik?

    October 25, 2025

    OpenAI želi preoblikovati spletno brskanje z umetno inteligenco, a ob tem se pojavljajo nova varnostna tveganja

    October 25, 2025

    Stranski dogodki Disrupt 2025 razkrivajo, kdo vodi prihodnost umetne inteligence in inovacij

    October 25, 2025
    • Demos
    • Buy Now
    Vse novice in druge informacije – Umetna inteligenca v Sloveniji
    Subscribe
    Sunday, October 26
    • Domov
    • Splošno o UI
    • Intervjuji s SLO podjetji
    • Generativna UI
    • UI za grafike
    • AI zakonodaja
    • Konference in dogodki o UI
    • Oglaševanje
    • O nas
    Vse novice in druge informacije – Umetna inteligenca v Sloveniji
    Home»Orodja UI

    Sierra s 350 milijoni dolarjev razvija inteligentne virtualne asistente za podjetja

    Peter MesarecBy Peter MesarecSeptember 5, 2025 Orodja UI No Comments3 Mins Read
    Sierra s 350 milijoni dolarjev razvija inteligentne virtualne asistente za podjetja
    Sierra s 350 milijoni dolarjev razvija inteligentne virtualne asistente za podjetja
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    Ameriško podjetje Sierra, ki ga vodi Bret Taylor, je v začetku septembra v novi investicijski rundi zbralo 350 milijonov dolarjev, s čimer je doseglo ocenjeno vrednost 10 milijard dolarjev. Sierra se osredotoča na razvoj virtualnih asistentov, ki temeljijo na obdelavi naravnega jezika, in avtomatizacijo storitev za velike korporacije, kot je OpenAI. Med njihovimi strankami je mogoče najti tudi podjetje Salesforce, kjer njihova rešitev AI Concierge pomaga avtomatizirati komunikacijo s strankami in podporo uporabnikom. Po podatkih tujih medijev Sierra razvija platformo, ki omogoča podjetjem enostavno integracijo umetne inteligence v njihove delovne procese.

    Napredne rešitve umetne inteligence: več kot zgolj pogovor z asistentom

    Glavni Sierrin produkt je AI Concierge, virtualni asistent, ki uporablja obdelavo naravnega jezika in elemente strojnega učenja za razumevanje zahtev uporabnikov in avtomatsko reševanje različnih zahtevkov. Podjetje trdi, da njihova rešitev olajša vsakodnevno delo oddelkov za podporo, saj avtomatizira ponavljajoča se vprašanja in ponudi natančne odgovore brez čakanja. Takšne rešitve so že sprejele velike korporacije, med njimi tudi OpenAI, ki Sierrine storitve uporablja za izboljšanje interne komunikacije in avtomatizacijo podpornih procesov.

    Sierra se s svojimi rešitvami razlikuje od konkurentov, kot so Zendesk ali ServiceNow, saj namesto klasičnih botov uporablja napredne modele za razumevanje konteksta in personalizacijo pogovorov z uporabniki. To omogoča večjo natančnost ter zmanjšuje potrebo po posredovanju človeških agentov. V primerjavi z drugimi ponudniki Sierra stavi na varnost podatkov in enostavno integracijo v obstoječe sisteme.

    Trg umetne inteligence v poslovnih aplikacijah trenutno zaznamuje močan prodor avtomatizacije interakcij s strankami in personalizacije storitev. Sierra s svojimi rešitvami sledi trendom, kot so uporaba velikih jezikovnih modelov in avtomatizacija vsakodnevnih nalog, pri čemer izpostavljajo hitrost uvajanja in poenostavljeno upravljanje umetne inteligence za podjetja brez lastnih razvojnih ekip.

    Možnosti za slovenska podjetja in prihodnja širitev Siere

    Čeprav Sierra za zdaj nima neposredne pisarne ali predstavništva v Sloveniji, bi lahko njihova tehnologija prinesla koristi tudi slovenskim podjetjem, ki se soočajo z izzivi avtomatizacije podpore uporabnikom ali digitalizacije poslovanja. Podjetja iz Slovenije, ki uporabljajo Salesforce ali podobne platforme, bi lahko z integracijo Sierrinega AI Concierge bistveno zmanjšala stroške podpore in povečala zadovoljstvo strank.

    Slovenski trg umetne inteligence sicer ponuja nekaj podobnih rešitev, na primer podjetja, kot so Outbrain (z delom razvoja v Sloveniji) ali Cognito, ki razvijajo napredne algoritme za avtomatsko priporočanje vsebin in analitiko podatkov. Sierra se od omenjenih razlikuje predvsem po osredotočenosti na avtomatizacijo komunikacije s strankami in uporabo najnovejših jezikovnih modelov.

    Za prihodnje obdobje Sierra napoveduje dodatne nadgradnje na področju varnosti in prilagodljivosti sistemov. Podjetje načrtuje širitev na evropski in azijski trg, kar bi lahko odprlo vrata tudi tesnejšemu sodelovanju z evropskimi podjetji, vključno s slovenskimi. Sierra računa na dolgoročni vpliv na način, kako podjetja v svetovnem merilu uporabljajo umetno inteligenco za izboljšanje vsakodnevnih poslovnih procesov.

    Peter Mesarec

    Keep Reading

    Digitalni dvojniki Viven prinašajo revolucijo v prenosu znanja na delovnem mestu

    Liberate z umetno inteligenco preoblikuje zavarovalništvo in pridobi 50 milijonov dolarjev svežega kapitala

    Gemini prinaša revolucijo v organizaciji sestankov z napredno umetno inteligenco

    AquaWise predstavlja umetno inteligenco za varnejšo in pametnejšo oskrbo z vodo

    AgentForce 360: Kako lahko umetna inteligenca Salesforce preoblikuje podporo strankam in delo v slovenskih podjetjih

    Deloitte kljub izzivom krepi vlaganja v umetno inteligenco in gradi partnerstva za preboj v poslovnem svetu

    Add A Comment
    Leave A Reply Cancel Reply

    Sorodna Objava

    Digitalni dvojniki Viven prinašajo revolucijo v prenosu znanja na delovnem mestu

    October 16, 2025

    Liberate z umetno inteligenco preoblikuje zavarovalništvo in pridobi 50 milijonov dolarjev svežega kapitala

    October 16, 2025

    Gemini prinaša revolucijo v organizaciji sestankov z napredno umetno inteligenco

    October 15, 2025

    AquaWise predstavlja umetno inteligenco za varnejšo in pametnejšo oskrbo z vodo

    October 15, 2025

    AgentForce 360: Kako lahko umetna inteligenca Salesforce preoblikuje podporo strankam in delo v slovenskih podjetjih

    October 14, 2025

    Deloitte kljub izzivom krepi vlaganja v umetno inteligenco in gradi partnerstva za preboj v poslovnem svetu

    October 11, 2025
    Kategorije
    • AI zakonodaja (52)
    • Generativna Umetna Inteligenca (1,057)
    • Orodja UI (155)
    • Splošno o umetni inteligenci (75)
    • UI Dogodki (40)
    • UI v podjetjih (12)
    • UI za grafike (3)
    • Uncategorized (20)
    Splošno o UI

    Kalifornija prva uvaja stroga pravila za AI digitalne spremljevalce: kaj to pomeni za uporabnike in industrijo

    Bivši britanski premier Rishi Sunak svetovalec Microsofta in Anthropica pri oblikovanju AI politik

    Kalifornija uvaja prvi celovit zakon o varnosti umetne inteligence in izziva Evropo z novimi pravili

    Meta ustanavlja super PAC za vplivanje na regulacijo umetne inteligence v ZDA

    Kategorije
    • AI zakonodaja (52)
    • Generativna Umetna Inteligenca (1,057)
    • Orodja UI (155)
    • Splošno o umetni inteligenci (75)
    • UI Dogodki (40)
    • UI v podjetjih (12)
    • UI za grafike (3)
    • Uncategorized (20)
    Najnovejše objave

    AI brskalniki spreminjajo splet: kdo bo naš novi digitalni pomočnik?

    October 25, 2025

    OpenAI želi preoblikovati spletno brskanje z umetno inteligenco, a ob tem se pojavljajo nova varnostna tveganja

    October 25, 2025

    Stranski dogodki Disrupt 2025 razkrivajo, kdo vodi prihodnost umetne inteligence in inovacij

    October 25, 2025
    Vse pravice pridržane seos.si | Theme: News Portal
    • O nas
    • Oglaševanje

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.