Close Menu
    Najnovejše objave

    Največji spletni brskalniki v dirki za prevlado z umetno inteligenco

    October 26, 2025

    Umetna inteligenca v brskalnikih: priložnost za udobje ali grožnja varnosti in zasebnosti

    October 26, 2025

    Najodmevnejši AI dogodki na Disrupt 2025: ključne priložnosti za inovatorje in razvijalce

    October 26, 2025
    • Demos
    • Buy Now
    Vse novice in druge informacije – Umetna inteligenca v Sloveniji
    Subscribe
    Sunday, October 26
    • Domov
    • Splošno o UI
    • Intervjuji s SLO podjetji
    • Generativna UI
    • UI za grafike
    • AI zakonodaja
    • Konference in dogodki o UI
    • Oglaševanje
    • O nas
    Vse novice in druge informacije – Umetna inteligenca v Sloveniji
    Home»Generativna Umetna Inteligenca

    Ella: Asos in partnerji predstavljajo AI stilista za personalizirano nakupovanje

    Peter MesarecBy Peter MesarecSeptember 5, 2025 Generativna Umetna Inteligenca No Comments3 Mins Read
    Ella: Asos in partnerji predstavljajo AI stilista za personalizirano nakupovanje
    Ella: Asos in partnerji predstavljajo AI stilista za personalizirano nakupovanje
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    V zadnjem letu je modna industrija priča preobrazbi, ki jo omogočajo napredne tehnologije umetne inteligence. Platforma Asos je v sodelovanju s tehnološkim podjetjem StyleAI predstavila osebnega stilista Ella, ki s pomočjo umetne inteligence pomaga uporabnikom izbrati popolne modne kombinacije. Pri razvoju sodelujejo tudi druge blagovne znamke kot sta Zara in H&M, ki testirajo podobne rešitve na svojih spletnih straneh. Novi pristop omogoča, da spletno nakupovanje postane bolj prilagojeno in uporabniku prijazno.

    Kako deluje AI orodje za personalizirano stiliranje

    Ella uporabnikom ponuja predloge na podlagi zgodovine njihovih nakupov, vnesenih podatkov o slogu ter celo slik iz njihove garderobe. Uporabnik lahko na platformi naloži fotografije svojih najljubših oblačil, doda povezave do profilov stilskih vplivnežev ali označi barvne palete, ki so mu všeč. Algoritem nato analizira zbrane podatke in izdela personalizirane modne predloge – od vsakodnevnih kombinacij do posebnih priložnosti.

    Personalizacija ni omejena le na kroje, barve in velikosti, temveč algoritmi upoštevajo tudi sezonske trende, priporočila influencerjev ter posameznikovo zgodovino vračil. Ella na primer predlaga kombinacijo Zarininega suknjiča z Asosovimi kavbojkami in dodatkom H&M torbice, če oceni, da takšna izbira ustreza uporabnikovemu okusu in telesni postavi.

    Orodje omogoča tudi ustvarjanje virtualnih preizkusov oblačil, kjer uporabnik s pomočjo avatarja preveri, kako bi določena kombinacija izgledala nanj. S tem se izboljša izkušnja, zmanjša potreba po vračilih in poveča zadovoljstvo strank, saj imajo boljšo predstavo o končnem videzu svojega nakupa.

    Prednosti, izzivi in kritični pogledi na uporabo umetne inteligence v modi

    Poleg izboljšane uporabniške izkušnje in zmanjšanja vračil so se pojavile tudi nekatere kritične točke. Uporaba osebnih podatkov za analizo stilskih preferenc odpira vprašanja zasebnosti, saj morajo uporabniki zaupati platformi s svojimi fotografijami in navadami. Podjetja obljubljajo, da so vsi osebni podatki zavarovani in se uporabljajo izključno za izboljšanje storitve, a pomisleki ostajajo.

    Poleg tega obstaja nevarnost, da bo umetna inteligenca ustvarjala preveč enotne stile. Algoritmi pogosto temeljijo na najbolj priljubljenih trendih in lahko spregledajo unikatne preference posameznikov. V primeru, da Ella ne razume natančno osebnega okusa, lahko predlaga kombinacije, ki niso v skladu z uporabnikovimi željami, kar vodi v nezadovoljstvo in dodatna vračila.

    Razvoj takšnih orodij spremljajo tudi etična vprašanja, kot so vpliv umetne inteligence na modno industrijo in spremembe v potrošniškem vedenju. Podjetja se morajo zavedati, da tehnologija ne sme nadomestiti človeškega občutka za stil, temveč ga mora dopolnjevati in nadgrajevati na način, ki spoštuje individualnost kupca.

    Uporabniški vmesnik osebnega AI stilista Ella

    AI orodja, kot je Ella, spreminjajo način nakupovanja, vendar ostaja odprto vprašanje, kako uravnotežiti personalizacijo, zasebnost in unikatnost sloga. Bralci, ki želijo izkusiti personalizirane modne predloge, lahko preizkusijo orodje na spletnih straneh sodelujočih trgovcev in sami preverijo, kakšen vpliv ima umetna inteligenca na njihovo izkušnjo nakupovanja.

    Peter Mesarec

    Keep Reading

    Zakaj start-upi v AI gradijo lastne podatkovne zaklade in postavljajo nova pravila igre

    Zakaj Applove ključne strokovnjake za umetno inteligenco privablja Meta in kaj to pomeni za prihodnost AI

    Pinterest omogoča izbiro: Prevzemite nadzor nad AI vsebino v svojem viru

    Spotify v partnerstvu z založbami uvaja novo dobo generativne AI v glasbi

    Jack & Jill z 20 milijoni dolarjev odpira novo poglavje pogovorne umetne inteligence v iskanju zaposlitve

    Anthropic z novim Haiku modelom izziva konkurenco na področju hitre in dostopne umetne inteligence

    Add A Comment
    Leave A Reply Cancel Reply

    Sorodna Objava

    Zakaj start-upi v AI gradijo lastne podatkovne zaklade in postavljajo nova pravila igre

    October 17, 2025

    Zakaj Applove ključne strokovnjake za umetno inteligenco privablja Meta in kaj to pomeni za prihodnost AI

    October 17, 2025

    Pinterest omogoča izbiro: Prevzemite nadzor nad AI vsebino v svojem viru

    October 17, 2025

    Spotify v partnerstvu z založbami uvaja novo dobo generativne AI v glasbi

    October 17, 2025

    Jack & Jill z 20 milijoni dolarjev odpira novo poglavje pogovorne umetne inteligence v iskanju zaposlitve

    October 17, 2025

    Anthropic z novim Haiku modelom izziva konkurenco na področju hitre in dostopne umetne inteligence

    October 16, 2025
    Kategorije
    • AI zakonodaja (52)
    • Generativna Umetna Inteligenca (1,057)
    • Orodja UI (155)
    • Splošno o umetni inteligenci (75)
    • UI Dogodki (40)
    • UI v podjetjih (12)
    • UI za grafike (3)
    • Uncategorized (20)
    Splošno o UI

    Kalifornija prva uvaja stroga pravila za AI digitalne spremljevalce: kaj to pomeni za uporabnike in industrijo

    Bivši britanski premier Rishi Sunak svetovalec Microsofta in Anthropica pri oblikovanju AI politik

    Kalifornija uvaja prvi celovit zakon o varnosti umetne inteligence in izziva Evropo z novimi pravili

    Meta ustanavlja super PAC za vplivanje na regulacijo umetne inteligence v ZDA

    Kategorije
    • AI zakonodaja (52)
    • Generativna Umetna Inteligenca (1,057)
    • Orodja UI (155)
    • Splošno o umetni inteligenci (75)
    • UI Dogodki (40)
    • UI v podjetjih (12)
    • UI za grafike (3)
    • Uncategorized (20)
    Najnovejše objave

    Največji spletni brskalniki v dirki za prevlado z umetno inteligenco

    October 26, 2025

    Umetna inteligenca v brskalnikih: priložnost za udobje ali grožnja varnosti in zasebnosti

    October 26, 2025

    Najodmevnejši AI dogodki na Disrupt 2025: ključne priložnosti za inovatorje in razvijalce

    October 26, 2025
    Vse pravice pridržane seos.si | Theme: News Portal
    • O nas
    • Oglaševanje

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.