Close Menu
    Najnovejše objave

    Zakaj start-upi v AI gradijo lastne podatkovne zaklade in postavljajo nova pravila igre

    October 17, 2025

    Umetna inteligenca in fuzijska energija: Partnerstvo, ki lahko preoblikuje prihodnost čiste energije

    October 17, 2025

    Zakaj Applove ključne strokovnjake za umetno inteligenco privablja Meta in kaj to pomeni za prihodnost AI

    October 17, 2025
    • Demos
    • Buy Now
    Vse novice in druge informacije – Umetna inteligenca v Sloveniji
    Subscribe
    Friday, October 24
    • Domov
    • Splošno o UI
    • Intervjuji s SLO podjetji
    • Generativna UI
    • UI za grafike
    • AI zakonodaja
    • Konference in dogodki o UI
    • Oglaševanje
    • O nas
    Vse novice in druge informacije – Umetna inteligenca v Sloveniji
    Home»Generativna Umetna Inteligenca

    Klarna uporablja AI namesto 700 customer support agentov

    Peter MesarecBy Peter MesarecAugust 6, 2024 Generativna Umetna Inteligenca No Comments2 Mins Read
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    Klarna, podjetje s sedežem v New Yorku, je 27. februarja 2024 naznanilo globalno uvedbo svojega AI pomočnika, ki ga poganja OpenAI. Po enem mesecu delovanja po vsem svetu rezultati govorijo sami zase: AI pomočnik je opravil 2,3 milijona pogovorov, kar predstavlja dve tretjini vseh pogovorov s strankami v Klarni. Glede na njegovo učinkovitost, je to enakovredno delu 700 zaposlenih s polnim delovnim časom.

    AI pomočnik se glede zadovoljstva strank primerja z ljudmi, prav tako pa je natančnejši pri reševanju zadev, kar je privedlo do 25-odstotnega zmanjšanja ponovnih sporočil. Stranke zdaj svoje zadeve rešijo v manj kot dveh minutah, v primerjavi z 11 minutami prej. Na voljo je v 23 trgih, podpira več kot 35 jezikov in je na voljo 24 ur na dan, vse dni v tednu.

    Z uvedbo AI pomočnika, ki je dostopen prek aplikacije Klarna, je podjetje bistveno izboljšalo komunikacijo z manjšinami in jeziki, ki ponavadi predstavljajo problem (slovenščina anyone?). AI pomočnik je zasnovan za izboljšanje izkušnje nakupovanja in plačevanja za 150 milijonov potrošnikov Klarna po vsem svetu, saj obvlada večjezične storitve za stranke, upravljanje povračil in vračil ter spodbuja zdrave finančne navade.

    Sebastian Siemiatkowski, soustanovitelj in izvršni direktor Klarna, je izpostavil, da novo odkritje AI v interakciji s strankami pomeni nadrejene izkušnje za stranke, bolj zanimive izzive za zaposlene in boljše donose za vlagatelje. “Zelo smo navdušeni nad to uvedbo, vendar to tudi poudarja globok vpliv, ki ga bo AI imel na družbo.”

    Brad Lightcap, operativni direktor OpenAI, je dodal: “Skupaj odklepamo ogromen potencial za AI, da poveča produktivnost in izboljša naše vsakodnevno življenje.“

    Chat GPT customer suport
    Peter Mesarec

    Keep Reading

    Zakaj start-upi v AI gradijo lastne podatkovne zaklade in postavljajo nova pravila igre

    Zakaj Applove ključne strokovnjake za umetno inteligenco privablja Meta in kaj to pomeni za prihodnost AI

    Pinterest omogoča izbiro: Prevzemite nadzor nad AI vsebino v svojem viru

    Spotify v partnerstvu z založbami uvaja novo dobo generativne AI v glasbi

    Jack & Jill z 20 milijoni dolarjev odpira novo poglavje pogovorne umetne inteligence v iskanju zaposlitve

    Anthropic z novim Haiku modelom izziva konkurenco na področju hitre in dostopne umetne inteligence

    Add A Comment
    Leave A Reply Cancel Reply

    Sorodna Objava

    Zakaj start-upi v AI gradijo lastne podatkovne zaklade in postavljajo nova pravila igre

    October 17, 2025

    Zakaj Applove ključne strokovnjake za umetno inteligenco privablja Meta in kaj to pomeni za prihodnost AI

    October 17, 2025

    Pinterest omogoča izbiro: Prevzemite nadzor nad AI vsebino v svojem viru

    October 17, 2025

    Spotify v partnerstvu z založbami uvaja novo dobo generativne AI v glasbi

    October 17, 2025

    Jack & Jill z 20 milijoni dolarjev odpira novo poglavje pogovorne umetne inteligence v iskanju zaposlitve

    October 17, 2025

    Anthropic z novim Haiku modelom izziva konkurenco na področju hitre in dostopne umetne inteligence

    October 16, 2025
    Kategorije
    • AI zakonodaja (52)
    • Generativna Umetna Inteligenca (1,057)
    • Orodja UI (155)
    • Splošno o umetni inteligenci (75)
    • UI Dogodki (40)
    • UI v podjetjih (12)
    • UI za grafike (3)
    • Uncategorized (20)
    Splošno o UI

    Kalifornija prva uvaja stroga pravila za AI digitalne spremljevalce: kaj to pomeni za uporabnike in industrijo

    Bivši britanski premier Rishi Sunak svetovalec Microsofta in Anthropica pri oblikovanju AI politik

    Kalifornija uvaja prvi celovit zakon o varnosti umetne inteligence in izziva Evropo z novimi pravili

    Meta ustanavlja super PAC za vplivanje na regulacijo umetne inteligence v ZDA

    Kategorije
    • AI zakonodaja (52)
    • Generativna Umetna Inteligenca (1,057)
    • Orodja UI (155)
    • Splošno o umetni inteligenci (75)
    • UI Dogodki (40)
    • UI v podjetjih (12)
    • UI za grafike (3)
    • Uncategorized (20)
    Najnovejše objave

    Zakaj start-upi v AI gradijo lastne podatkovne zaklade in postavljajo nova pravila igre

    October 17, 2025

    Umetna inteligenca in fuzijska energija: Partnerstvo, ki lahko preoblikuje prihodnost čiste energije

    October 17, 2025

    Zakaj Applove ključne strokovnjake za umetno inteligenco privablja Meta in kaj to pomeni za prihodnost AI

    October 17, 2025
    Vse pravice pridržane seos.si | Theme: News Portal
    • O nas
    • Oglaševanje

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.